Artykuły

AUTYZM z KLASĄ

AUTYZM z KLASĄ

Fundacja SYNAPSIS zaprasza na Konferencję „AUTYZM z KLASĄ. Edukacja i integracja uczniów z autyzmem lub zespołem Aspergera w szkołach różnego typu", która odbędzie się w Warszawie w dniach 12-13 października 2012.

 

Głównymi prelegentkami tegorocznej konferencji są specjalistki z Wielkiej Brytanii – Jane Vaughan – dyrektorka ds. edukacji w National Autistic Society i Lynn Plimley - autorka programu wspierania nauczycieli w pracy z uczniami ze spektrum autyzmu.

Tematyka Konferencji obejmuje szeroki wachlarz zagadnień tj.:

organizacja procesu nauczania uwzględniającego trudności uczniów z ASD,

ich kształcenie i społeczne funkcjonowania w grupie rówieśniczej,

problemy związane z przemocą w szkole,

wypracowywanie rozwiązań związanych ze współpracą ze specjalistami zewnętrznymi,

przechodzenie uczniów przez kolejne etapy edukacyjne aż do uzyskania przez nich pełnoletności.

Dodatkowe informacje w załączeniu oraz na stronie Fundacji w zakładce aktualności:

http://www.synapsis.waw.pl/index.php/specjalisci/konferencje/autyzm-z-klasa/o-konferencji

Formularz zgłoszeniowy:

http://ankieta.synapsis.waw.pl/konferencja.php

Regulamin:

http://www.synapsis.waw.pl/index.php/specjalisci/konferencje/autyzm-z-klasa/regulamin

   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

Partnerstwo z CDN  

Loading
http://www.odn.pila.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/patronat.partnerstwo-uamgk-is-190.pnglink
http://www.odn.pila.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/patronat.partnerstwo-pcegk-is-190.pnglink
http://www.odn.pila.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/patronat.toc.toc_parnter3gk-is-190.pnglink
http://www.odn.pila.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/patronat.wsggk-is-190.pnglink
   

Patronat CDN  

http://www.odn.pila.pl/modules/mod_image_show_gk4/cache/patronat.metody2gk-is-162.pnglink
«
»
Loading…
   
© CDN w Pile
doradca

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zamiany ustawień cookies w przeglągarce Polityka Prywatności CDN w Pile.

Zgadzam się i